2013. január 1., kedd

Cím kerestetik

Lassan-lassan készül már a Szívritmuszavar folytatása. Szeretnélek megkérni titeket, hogy adjatok nekem ötletet, mi legyen a második rész címe. Nekem már van néhány gondolat a fejemben, de hátha ti sokkal jobbat is tudtok!
A legjobbakat összegyűjtöm és abból lesz kiválasztva a végső cím. :-) Legyetek ügyesek és kreatívak! Kapcsolódjon az elsőhöz, de mégse ugyanaz legyen (például Szívritmuszavar 2). Annyit elárulok a második részről, hogy a szerelmesek története folytatódik. Szétválasztja őket valami, de mégis összeköti, nagy fordulatokkal és meglepetésekkel teli lesz a kapcsolatuk és a végén visszatérnek Csöngére is.

9 megjegyzés:

  1. Én máris jönnék egy ötlettel :)
    Szívdobogás

    VálaszTörlés
  2. Illetve ennek még egy másik formája is eszembe jutott: Szívdobbanás :)

    VálaszTörlés
  3. Szívemből; Szívfájdalom, bár nekem Lilla ötlete a szívdobbanás nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók az ötletek! Feljegyeztem mindegyiket! Még nincs favoritom, majd úgyis ti, olvasók döntitek el, hiszen nektek írtam. :-)

    VálaszTörlés
  5. Csörge ahol meg áll az idő bár lehet hogy ez hosszú címnek. Vagy a másik ötletem Csörgei emlékek vagy a másik ötletem Gesztenye

    VálaszTörlés