2012. december 16., vasárnap

Első bejegyzés

Nemcsak engem nyagattak vele, de már én is régóta unszoltam magamat, hogy hozzak létre egy blogot. De mindig meggyőztem magam azzal, hogy kit érdekelnének az én hétköznapi gondolataim, amik nem állnak össze egy történetfolyammá. Tegnap meggyőztek arról a Könyvfiesztán, hogy igenis, még többet szeretnének belőle, belőlem, akkor is, ha leteszik az első könyvemet, a Szívritmuszavart.
Amúgy pedig erről szólna a blog, rólam, mint íróról, mesélőről, a történeteimről és mindenről, ami irodalom és a szívemhez igazán közel áll. Sok ilyen van, majd meglátjátok.
Amit ígérhetek, hogy exkluzív információkkal látlak el titeket, kérdezhettek itt is, akár a facebook-on is, ígérem, igyekszem válaszolni minél előbb. A könyvről, a későbbi írásaimról is itt értesülhettek majd először. Mondjak még indokot? Azt hiszem, felesleges... :-)

1 megjegyzés: