2012. december 28., péntek

Az a régi, barna lány

A könyvem egyik legérdekesebb része, hogy a történet valós eseményeken alapul. Nem, nem én találtam ki, hanem csak leírtam, ami megtörtént 2008 nyarán, amikor a főiskolán végeztem és elmentem abba a bizonyos irodalmi táborba. Sok képet tudnék mutatni azokból a napokból, de egyelőre elégedjetek meg ezzel. A képen én vagyok elől, mellettem a Barbi, a Linda és a Márk nevű szereplők, akiknek természetesen, csak a könyvben ez a nevük.
Kivasalt, egyenes hajjal mentem oda, de az után az éjszaka után reggel megmostam és hagytam a Napon megszáradni. Eredetileg ugyanis göndör a hajam, de nagyon ritkán hordom úgy. Az ötödik és egyben utolsó napján a tábornak így néztem ki :-) (Ja és nem vagyok mérges, csak a szemembe sütött a Nap.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése