2012. december 24., hétfő

Adelina

Aki követi a facebook oldalamat is, az tudja, hogy kíváncsi voltam a sapkás lány kilétére, és bizony egy ügyes fiatal hölgy, Alexandra, megtalálta nekem!
A sapkás lány többé nem sapkás lány, hanem Adelina Catinas, a képet pedig egy Claudia Veja nevű hölgynek köszönhetem. A nevükből arra következtetek, hogy mindketten dél-amerikai vagy spanyol származásúak. De ez nem is fontos. :-)


Nekem mindig nagyon fontos volt a borító, mert úgy gondolom, hogy az emberek szeretnék látni az arcát annak, akiről olvasnak. Én is mindig így vagyok vele, ha olvasok. Csalódnék, ha egy barna hajú lány szerepelne a könyvben, míg a címlapon egy szőke nő nézne velem szemben. Ha ezt a lányt képzelitek a főhősnő arcához, akkor csalódás nem érhet titeket, mert nagyon szép. A fiú (kettőt is láthattok a képen) viszont nem mondanám, hogy hasonlít a férfi főhőshöz. És hogy ő hogyan néz ki? Hát, erről majd később mesélek, ígérem...


A nyomozást köszönöm még egyszer Alexandrának, ahogy a szép fejlécet is, ami szintén az ő munkáját dicséri.

1 megjegyzés: