2014. július 30., szerda

Nyár, nyár és nyár


  

Mert nyáron minden szebb és jobb. Na, jó, elfogult vagyok, mert nyári gyerek vagyok, ezért sokkal jobban szeretem a nyarat és minden ehhez köthető tevékenységet, mint mások.

Érdekes módon nem azért szeretem, mert a nyári szünetre emlékeztet (én mindig jobban szerettem iskolába járni, nem vicc) vagy mert strandra lehet járni (nem vagyok egy strandolós típus), esetleg a nyaralás miatt (sosem nyáron megyünk).

Kétségtelen, hogy minden évszaknak megvan a varázsa, az októberi színözön a lehulló levelekkel, a decemberi készülődés és várakozás vagy a tavaszi első kabát- vagy sapkamentes nap. Ezek mind-mind csodás érzések és emiatt is nagyon boldog vagyok, hogy olyan helyen élhetek, ahol négy évszak van: nyáron kánikula, télen havazás. Higgyétek el, hogy nekünk ez természetes, de mások mennyire irigyelnek minket érte!

Nyár van, nyár!
De a nyár valami egészen más. Ahogy a SZRZ-ban írtam, akkor történik a legtöbb dolog és a legjobbak is. Ez a nyár is ilyen most az életben. Íróként is egy újfajta magamra találás van éppen soron, ahogy a magánéletemben is. Sok dolgot lezártam, aminek már ideje volt és sok újat megnyitottam, ami már régóta erre várt. Egészen kicserélődtem kívülről és belülről, és ez a folyamat még folytatódik a nyár végéig is.
Jövőre harminc éves leszek, még az is lehet, hogy egészen máshogy fogom szemlélni az életet, mint a húszas éveimben. Ezekről majd később fogok írni nektek bővebben :-) Én azt kívánom nektek, hogy ez a nyár legyen más, mint a többi: szebb, izgalmasabb, kalandosabb és könyvélményekben gazdagabb, mint a korábbiak!

Szívesen veszem, ha nyári könyvélményeiteket vagy olvasmánylistátokat megosztjátok velem. Még nem találtam meg az idei nyaralásra szánt regényeimet :-) Lehet segíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése