2014. április 16., szerda

Írói tízparancsolat

Sokat olvasok mostanában írással foglalkozó oldalakon található cikkeket. Több helyen keresgéltem, de még nem találtam olyant, hogy az írás tízparancsolata (lehet, hogy van, csak elsiklottam felette). Gondoltam, én megalkotom a magamét, és arra buzdítalak titeket, kedves írópalánták és íróvirágok :-), ti is írjátok meg a sajátotokat!

Az enyém így hangzik (tessék komolytalanul venni):

1. Olvass sokat, de legfőképpen: sokfélét!
2. Írd le mindig, ha valami eszedbe jut! Később nem fogsz rá emlékezni. Tényleg nem!
3. Fejezd be a történetet, amit elkezdtél!
4. Akkor írd le az első szót, ha már tudod az utolsót!
5. Legyél olyan közel a szereplődhöz, hogy érezd a leheletét!
6. Mutasd meg, ne mondd!
7. A jó béta fél egészség.
8. Kritika:olyan, mint az egyszeri lány. Hozott is valamit, meg nem is.
9. Hagyj időt a megírás és a javítás között: távolodj el a szövegtől, amennyire csak tudsz!
10. Akard elmesélni a történetedet, ez mindennél fontosabb legyen!





1 megjegyzés:

  1. Óó Viki ez nagyon jó és hasznos :) Megfogadom őket, köszönöm <3
    Kérdés: Szerinted milyen egy jó béta?

    VálaszTörlés