2014. április 15., kedd

GYIK: dedikálások, író-olvasó találkozók, minden más

Sok kérdést kaptam a napokban, úgyhogy úgy gondoltam, összeszedem egy bejegyzésben a válaszokat, mert másnak is hasznosak lehetnek.

Hol lehet engem elérni?
A legjobban a FB-on a www.facebook.com/zakalyviktoria oldalon, de a zakalyviktoria@gmail.com-ra is tudtok nekem írni levelet. Ask.fm-en is el tudtok érni már, Ask.fm/ViktoriaZakaly néven. Nincs twitterem, honlapom se, bár utóbbin már erősen gondolkodom, de egyelőre még nem volt időm a megvalósításával foglalkozni.

Hol és mikor dedikálok?
A legnagyobb könyves eseményeken, mint a Könyvfesztivál vagy a Könyvhét, általában megtalálható vagyok. De a dedikálások időpontjait mindig kiírom a FB oldalamon és a Vörös pöttyös FB oldalán is fenn szokott lenni. Mindkét könyvem megjelenése után szervezett a kiadó dedikálással egybekötött könyvbemutatót, sok olvasómmal ott találkoztam, ezért érdemes figyelni a megjelenéseket is. Amúgy Pesten nem valószínű, hogy összefutnátok velem, mert egy vidéki megyeszékhelyen élek.

Járok-e író-olvasó találkozót tartani?
Igen, voltam már többször (könyvesboltban, kávézóban, könyvtárban) és szívesen megyek máskor is. Mivel magyartanár a végzettségem, ezért nem áll távol tőlem egy rendhagyó irodalomóra megtartása sem, ha egy ilyen esemény során szeretnétek találkozni velem.

Szívesen fogadom-e a véleményeket és az ajánlásokat?
Igen, mindig :-) Nagyon szeretem, ha megírják nekem az olvasóim, milyen élményük volt a könyveimmel kapcsolatban, a negatív kritikát is szívesen fogadom és igyekszem minél előbb válaszolni minden levélre.
Ezért akár itt, akár a FB-on, akár e-mailben, írjátok le a véleményeteket a Szívritmuszavarral vagy a Hanna örökkel kapcsolatban. Az új könyvek megjelenésekor pedig mindig gyűjtöm az olvasói ajánlásokat, ezért érdemes majd figyelni a FB oldalamat.

Ha van még olyan kérdésetek, amit fenn nem válaszoltam meg, akkor írjátok meg nekem és akkor az is kikerül ide :-)

Sok puszi:

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése