2014. március 9., vasárnap

Tavaszi játék!

Hosszú idő telt már el azóta, hogy játékot hirdettem és mivel javában dolgozok a következő kéziraton, nem is nagyon volt időm kitalálni valami jó kis feladatot. De ma reggel úgy ébredtem, hogy ott volt az ötlet a párnán, amikor fordultam egyet az ágyban, mert egyből beleugrott a fejembe.

A játék első része mától, vasárnaptól (09.) indul és jövő hét vasárnapig, azaz március 16-ig tart.
A feladat következő: fotózd le Szívritmuszavart vagy a Hanna örököt (vagy akár mindkettőt, ha megvan mind a két rész) valamilyen kreatív, egyedi, vagány módon. Hogy hogyan? Azt rád bízom! Szereplhetsz rajta te is, vagy a családod, a barátaid, egy tér a városból, ahol laksz, vagy éppen a reggelid, esetleg a matekkönyved is lehet a háttér, de a könyvespolcod, a motorod vagy éppen a naplemente is. Nincs kikötés, a lényeg, hogy ütős kép legyen.

Jövő vasárnapig töltsd fel nekem a képet a FB oldalamra (https://www.facebook.com/viktoria.zakaly ), én kiválasztom a kedvenceimet, amelyeket egy mappába rendezek a képeim között. Ezután egy hétig már csak ezekre a kedvencekre lehet szavazni, az nyer, aki a legtöbb lájkot kapja.



És hogy mit lehet nyerni? Egy Zakály Viki-féle ajándékcsomagot :-) Ebben sok minden lesz, részleteket nem akarok annyira elárulni, de az egyik ajándék egy velencei maszk lesz, amit az utazásomról hoztam nektek.

Benne vagytok a játékban? Akkor kattintásra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése