2013. október 16., szerda

Készítsetek nekem szép borítóterveket!

Végre valahára eljött a borítókészítés ideje :-)

Én most nagy munkában vagyok, Hannával kelek, Hannával fekszek, de hogy ti se unatkozzatok, várom az általatok készített borítóterveket a Szívritmuszavar folytatásához. Részleteket a kéziratból olvashattok a blogomon, illetve a fülszöveget is megtaláljátok, de az egyelőre még nem végleges.
Szeretnék egy ugyanolyan csodálatos borítót, mint amilyen az előző volt. Nem ragaszkodok a román modellhez, Adelina-hoz, de természetesen, gondolkodhattok benne is. A második részben nagyobb hangsúlyt kap a férfi főszereplő (sőt, nevet is!), ezért ő is rákerülhet a borítóra, nem kell már elhomályosítani vagy elszürkíteni.
Legyetek kreatívak és nagyon ügyesek, hogy a lehető legszebb borítóval kerülhessen a könybesboltok polcára az én Hannám.

Te milyennek képzeled Hannát? Itt az ideje, hogy megmutasd!

Várom a borítóterveket (fejenként maximum kettőt) a zakalyviktoria@freemail.hu e-mail címre és majd onnan töltöm fel őket a FB adatlapomra, ahol természetesen, lehet rá szavazni. A legjobb borító készítője méltó jutalomban részesül :-) Természetesen, azt is nézni fogom, melyek kapják a legtöbb szavazatot. A képeket november 1-jéig várom, közben folyamatosan töltöm fel őket az adatlapomra. (Akik már elküldték nekem a tervüket korábban, kérem őket, küldjék el újra!)

Meséljétek el egy képpel Hanna és szerelme történetét! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése