2014. december 24., szerda

Karácsonyra

Bár novellát ígértem, de ez a kis vers annyira meg akart születni, hogy gondoltam, inkább ezzel kedveskedek az én szeretett olvasóimnak. Nagyon ki akart törni belőlem az ujjaimon keresztül, ezért hagytam, hogy a papíron életre keljen. :-) Fogadjátok olyan szeretettel tőlem, amilyennel írtam nektek.



Zakály Viktória: Csak a szív

Csak a hó, ha esik,
csak a szél, ha fúj majd.
Nincsen más, csak a tél
két karodba bújva.

Csak az él, ki remél,
csak az ad, ki elvész.
Nincsen más, csak az éj:
velem légy, ha elmész.

Csak az zöld, mi fenyő,
csak az gömb, mi arany.
Nincsen más, csak a szív
csinálhat télből nyarat.




Az ünnepek alatt is azon dolgozok, hogy minél előbb új regényt foghassatok a kezetekbe. Nem kell sokáig várnotok már, nagyon remélem. :-) Boldog karácsonyt és szép, új, olvasmányokban gazdag évet kívánok mindannyiotoknak és családotoknak is! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése