2014. augusztus 30., szombat

Summertime Madness Book kihívás

Ismét egy kihívás, ám ezúttal jég nélkül :-)

Ha követitek a FB oldalamat, akkor láthattátok, hogy a múlt héten Leiner Laura hívott ki engem a jeges vödrös kihívásban (ha még nem, akkor ide kattintsatok), én pedig többek között Rácz Tibor szerzőtársamat, a Media-Addict főszerkesztőjét. 
Tibi persze nem maradt adósom, ezért most ő hívott ki engem, igaz, ehhez nem kellett úszógumit húznom. :-) (erről lenne szó)

Ahogy azt illik, teljesítem a kihívást, jöjjenek az én válaszaim!

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!
A Szívritmuszavar és a Hanna örök borítója is nagyon téli hangulatú, amit nem bántam, mert télen jelent meg mindkét könyv, viszont a történetek nagyobbik része nyáron játszódik. Ezért én korábban mindig nyári témájú borítóval képzeltem el a könyveimet.
Ha nyári témájú borító, akkor egyértelműen Marcsi és a nyári kalamajka. Kozári Dorka mesekönyve kedves a szívemnek, mert még megjelenés előtt olvashattam és Dorka kért is ajánlást tőlem a könyvbe. Amúgy pedig nagy cicabolond vagyok és egy Marcsihoz cseppet sem hasonlító undok, beképzelt és önző macska gazdája :-P A borító egyszerű, vidám és szerintem nagyon csalogató a gyerekeknek és a felnőtteknek egyaránt.

 
 
2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!
Avonlea természetesen. Mivel még nincs iskola, valószínűleg Anne sincs ott, valahol nagyokat sétál Gilberttel vagy éppen Dianaval. Beugranék egy sütire Marillahoz, pletykáznék egyet Rachellel, aztán megvitatnám az idei termést Matthew-val.
 
 
3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?
Nem nagyon tudok utazás közben olvasni, mert megszédülök, ha sokáig lefelé nézek. De ha a fejem fölött tartom a könyvet, akkor jó, viszont ehhez egy viszonylag vékony könyv kell. Nem olyan rövid, de egyszer Pécsről hazafelé tartva ezt a könyvet olvastam el és jobb útitársat nem is kívánhattam volna magamnak. Bármikor újraolvasnám, mert csodálatos. Gabriel García Márquez - Szerelem a kolera idején.
 
 
 
4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
Azt hiszem, a Bábellel. Nagyon szerettem a SZJG-t is, de azt nem a humora miatt elsősorban, pedg abban is nagyon jó volt. A Bábel sokka ütősebb, viccesebb és frappánsabb szerintem. Sírva nevettem annál a résznél, amikor egy hobo a Talált tárgyak sátránál keresi a barátnőjét, akit előző este elhagyott :-) Leiner Laura humora nagyon bejön. Tud valamit, na :-)
 
 
 
5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?
Damon Salvatore :-) Nincs kérdés. A világtörténelem legforróbb vérű vámpírja, kétségtelen! Bár nem tudom, hogy egy vámpírnak merném-e azt mondani, hogy bébi :-) (Amúgy is lecsapna Elena, mielőtt igazán összemelegedhetnénk :-))
 
 
 
6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?
Rory Gilmore, ez sem volt kérdéses. Roryval nagyon sok közös van bennünk, imádunk filmezni, szeretjük a könyveket, az anyánk a legjobb barátnőnk, szeretjük a könyveket, mindig túl komolyan vesszük az életetet és ... azt már mondtam, hogy szeretjük a könyveket? :-P


 
 
7. Oszd meg a nyári őrületet! Taggelj be pár embert!
Én nem taggelek be senkit, inkább kihívok mindenkit, hogy ők is osszák meg velünk a nyári őrületüket és linkeljék be az oldalukat, ha meg szeretnék mutatni! :-)

Már csak pár nap a nyár... :-(
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése